Bottasta puolustetaan – varakuskilla ei pisteitä
Cadillacin F1-tallipäällikkö Graeme Lowdon ampui jo loppuviikolla alas kaikki puheet siitä, että Valtteri Bottaksen kuskinpaikka tallissa olisi jotenkin vaarasssa. Lowdon muistutti, etteivät muut tiedä mitä Cadillac on pyytänyt kuskiensa tekevän projektin eri vaiheissa.
F2-sarjassa ajavaa Colton Hertaa ehdittiin jo istuttaa Bottaksen Cadin penkille loppukaudeksi monissa lähteissä. Lowdownia ajatus nauratti.
”Hänellä ei ole tarpeeksi superlisenssipisteitä, joten jo se kertoo siitä, kuinka tarkkoja huhuja tässä on päästelty”, Lowdon kommentoi MotorsportWeekille.
”Colton työstää omaa suunniteltua ohjelmaansa, Checo omaansa ja Valtteri omaansa. Kaikki heistä tekee työtä omalla tavallaan, jotta saavutamme mitä olemme aikoneet saavuttaa Cadillacin F1-tiimissä”, Lowdon lisäsi.
