Emma Kimiläinen voitti jälleen mestaruuden
Muu urheilu
Emma Kimiläisen, 36, meno veneillä ei hyydy. Kimiläinen voitti lauantaina yhdessä brittiläisen tiimikaverinsa Sam Colemanin kanssa toisen E1-sähköveneiden maailmanmestaruuden peräkkäin. Kaksikko ajaa Team Bradyn veneellä.
Mestaruus ratkesi kauden viimeisen osakilpailun viimeisessä lähdössä Miamissa, jonka Kimiläinen voitti. Toiseksi sarjassa tuli Team Rafa, jossa veneilivät Cris Lazarraga ja Tom Chiappe. He jäivät suomalais-brittiparille lopulta 11 pistettä.
Team Brady. Champions. 🏆#E1Series | #E1MiamiGP pic.twitter.com/16xYvx0OhD
— E1 Series (@E1Series) November 8, 2025
