Espanja voitti Sveitsin ja eteni välieriin
Jalkapallo
Espanja raivasi tieltään naisten EM-jalkapallon puolivälierässä kisaemäntä Sveitsin ja eteni turnauksen välieriin. Espanja voitti ottelun maalein 2–0.
Espanjan oli aluksi vaikeaa päästä Sveitsin puolustuksen ohi. Ottelun molemmat maalit tulivat toisella puoliajalla. Ensimmäisen teki ottelun 66. minuutilla Athenea del Castillo ja pian perään 71. minuutilla Clàudia Pina vastasi maailmanmestarien toisesta osumasta.
Välierässä Espanja saa vastaansa joko Ranskan tai Saksan. Ottelu pelataan ensi keskiviikkona.
