TILANNEHUONE

Määttä ja Ässät tekivät jatkosopimuksen

04.10.2025 11:13

Liiga

Urallaan kahdeksatta kautta Porin Ässissä pelaava puolustaja Rami Määttä, 23, on tehnyt seuran kanssa kahden vuoden jatkosopimuksen.

Määttä valittiin perjantaina Liigan kuukauden pelaajaksi. Hän on tällä kaudella pelannut seitsemän ottelua tehoin 2+4. Liigan tehopörssissä hän on ykkösijalla lukemalla +11.

”Rami Määtästä on kasvanut määrätietoinen ja tinkimätön urheilija, joka haastaa itseään kehittymään päivittäin. Hän on tärkeä osa joukkueen runkoa, johtajuutta ja ilmapiiriä”, Ässien urheilujohtaja Jarno Kultanen kommentoi.

”Ramin oma vahva halu jatkaa sopimustaan kahdella kaudella kertoo siitä, että Ässissä on onnistuttu luomaan toimintatavat ja ilmapiiri, jota pelaajat arvostavat”, Kultanen kehuu.