Salminen jäi kolmiloikan karsintaan
Yleisurheilu
Senni Salminen oli mukana tiistaina naisten kolmiloikan karsinnassa Tokion MM-näyttämöllä.
Salminen hyppäsi toisellaan 13,77, mutta kaksi muuta karsinnan hyppyä merkittiin yliastutuiksi. Karsinta raja oli 14, 35. Salmisen MM-kisat päättyivät karsintaan. Hän on tällä kaudella hypännyt 14,13, joten jatkopaikka olisi vaatinut kauden parhaan.
”Olisi pitänyt tehdä krista tervot, vaikka on kaksi ruksia. Siinä on kova mimmi. Ei olisi hirveätä vaadittu, mutta ei pidä sitä miettiä. Tuo oli, mitä hyppäsin ja sillä mennään”, Salminen kommentoi Ylen haastattelussa.
